
Aktorja 58-vjeçare flet për transformimin personal, lidhjen e shkurtër me Liam Neeson dhe projektet e reja që i kanë rikthyer karrierës shkëlqimin
Pamela Anderson e përshkruan vitin 2025 si një periudhë të mbushur me surpriza, sukses profesional dhe ndryshime personale, duke u shfaqur me imazh të ri si flokëkuqe dhe me projekte që e kanë rikthyer fuqishëm në skenë. Aktorja thotë se transformimi i saj estetik për rolin në komedinë Love Is Not the Answer ishte një formë lirie, ndërsa paralajmëron se më vonë mund të rikthehet sërish bionde, apo edhe me ngjyra të tjera, duke e lënë gjithçka të hapur.
Pas dokumentarit dhe librit autobiografik Love, Pamela, që u prit me entuziazëm në vitet e fundit, Anderson ka zgjedhur të tregojë veten më natyrale. Vendimi i saj për të dalë pa makeup në Paris Fashion Week tërhoqi vëmendje ndërkombëtare dhe u kthye në një moment simbolik të çlirimit personal. Ajo thotë se dëshiron të ofrojë frymëzim sidomos për vajzat e reja dhe mbesat e saj, duke i inkurajuar të ndihen mirë me veten.
Karriera artistike e Anderson mori drejtim të ri me filmin The Last Showgirl, një performancë që i solli nominime në Golden Globe dhe SAG Awards. Më pas, ajo u shfaq në komedinë The Naked Gun përballë aktorit Liam Neeson, me të cilin përjetoi një romancë të shkurtër pas xhirimeve. Anderson tregon se kanë kaluar një javë së bashku në shtëpinë e aktorit në New York, por sot mbeten miq të afërt dhe përkrahës të karrierës së njëri-tjetrit.
Aktorja zbulon se bashkë me djemtë e saj, Brandon dhe Dylan, ka hapur një kompani produksioni dhe po punon për rikthimin e serisë Barb Wire në format televiziv. Ajo shprehet e entuziazmuar të rimarrë në dorë projektin kult të viteve ’90, duke e cilësuar si një formë rehabilitimi artistik.
Anderson ka projekte të reja përpara, përfshirë rolin e nënës në filmin Rosebush Pruning me Elle Fanning dhe Callum Turner. Ajo thotë se ndjehet më e lirë se kurrë, e frymëzuar dhe e gatshme për fazën e re të jetës dhe karrierës së saj, duke e përkufizuar lumturinë si akt rebel në vetvete.
