Pas reshjeve më të mëdha që janë regjistruar ndonjëherë në Emiratet e Bashkuara, kompania KSB SupremeServ rindërtoi në kohë rekord një stacion pompimi që kishte dalë jashtë funksioni prej vitesh, duke shmangur kolapsin e sistemit të ujërave të ndotura në Abu Dhabi.
Një telefonatë në orën 08:15 të mëngjesit të së dielës u bë sinjali i një emergjence që do të testonte kufijtë e përkushtimit dhe profesionalizmit. Pas një stuhie të rrallë më 16 prill 2024, qyteti i Abu Dhabit u përball me reshjet më të dendura që ishin regjistruar ndonjëherë. Ujërat e shiut përmbytën sistemin kryesor të kanalizimeve të qytetit, duke paralizuar rrjetin e ujërave të ndotura dhe duke lënë mbi një milion banorë në rrezik.
Në këtë situatë kritike, drejtori i KSB Service LLC Abu Dhabi, Raymond Hiel, mori thirrjen nga operatori gjysmë-shtetëror i shërbimeve të qytetit: “Kemi një problem.” Problemi ishte i madh, tuneli gjigant i kanalizimeve STEP, 40 kilometra i gjatë, kishte dalë plotësisht jashtë pune. Zgjidhja e vetme ishte rikthimi në funksion i një stacioni të vjetër pompimi, MPS1, që ishte mbyllur vite më parë.
Brenda 30 minutash, një ekip i KSB SupremeServ mbërriti në vendngjarje. Stacioni, një strukturë rrethore 11 metra e thellë me tetë pompa industriale, kërkonte ndërhyrje totale. Pompat u çmontuan, u transportuan në punishten e KSB SupremeServ dhe u nënshtuan një procesi të plotë restaurimi.
Sfida ishte e dyfishtë: pompat ishin të prodhuara nga një kompani japoneze, jo nga KSB, dhe ishin mbi 30 vjeçare. Pjesët origjinale nuk ekzistonin më. Ekipi i inxhinierëve përdori metoda të “reverse engineering”: skanimi i pjesëve të dëmtuara, vizatimi i tyre në detaje dhe riprodhimi përmes partnerëve të specializuar. Pas vetëm tre javësh, u dorëzua impeleri i parë i ri; i dyti u prodhua pas gjashtë javësh.
Për kushinetat e boshtit, të pamundura për t’u gjetur në Emirate, ndihma erdhi nga ekipet e KSB në Holandë dhe Oman. Ata siguruan pjesët jetike dhe i transportuan me urgjencë në Abu Dhabi. Ndërkohë, inxhinierët riparuan boshtet, rrotat e fluturës dhe motorët elektrikë për të gjitha tetë pompat. Sistemi i monitorimit “KSB Guard” u instalua për të kontrolluar vibrimet dhe temperaturat në kohë reale.
Puna u krye pa ndalesë, ditë e natë, në dy turne. Temperaturat jashtë arritnin 45°C, ndërsa punishtja vetë kishte pësuar dëmtime nga stuhia dhe nuk kishte ajrosje. “Ishte vapë përvëluese, erëra e ujërave të zeza, por askush nuk u dorëzua,” kujton Hiel. “Çdo anëtar i ekipit e kuptonte se po ndihmonim një qytet të tërë të mos mbytej në ujë.”
Rezultatet ishin të menjëhershme. Dy pompat e para nisën punën . Përkushtimi i jashtëzakonshëm i stafit u vlerësua nga kompania me çmimin “Punonjës i Tremujorit”, ndërsa, gjatë takimit vjetor të KSB SupremeServ në Dubai, ekipi u nderua publikisht në skenë.

“Ky projekt tregoi se në raste emergjente nuk mjafton vetëm teknologjia, duhen njerëz me zemër, me vullnet dhe guxim për të ecur një hap më tej,” tha Raymond Hiel. “Dhe ne e bëmë pikërisht këtë.”
