
Muzeu Panoptikum në Hamburg prezanton figurën e re, por fansat e krahasojnë me personazhe vizatimorë
Një statujë e re prej dylli e Princess Kate ka shkaktuar reagime të forta dhe tallje në rrjetet sociale, vetëm pak orë pasi u prezantua në muzeun Panoptikum në Hamburg të Gjermanisë. Figura, e cila synon të paraqesë Princeshën e Uellsit, është cilësuar nga shumë vizitorë si e pasaktë dhe larg ngjashmërisë reale me anëtaren e familjes mbretërore britanike.
Statuja është realizuar nga artistja Lisa Büscher dhe ekipi i saj, të cilët kanë punuar për disa muaj mbi figurën, duke u bazuar në qindra fotografi të princeshës. Ajo është veshur me një fustan jeshil të errët, të frymëzuar nga një paraqitje publike e Kate në vitin 2021, si dhe me grim diskret dhe eyeliner karakteristik.
Megjithatë, reagimet e publikut kanë qenë kryesisht negative. Shumë përdorues në rrjetet sociale kanë shprehur zhgënjim, duke vënë në dukje veçanërisht dhëmbët e statujës, të cilët janë krahasuar me ata të personazhit vizatimor SpongeBob SquarePants. Media franceze Paris Match e përshkroi figurën si me një ngjashmëri të çrregullt, ndërsa disa vizitorë deklaruan se u ndjenë të zhgënjyer dhe madje të tronditur nga rezultati.
Ky nuk është rasti i parë kur Panoptikum përballet me kritika për statujat e tij. Në të kaluarën, muzeu është vënë në shënjestër për figurën e Queen Elizabeth II, e cila u kritikua për pamjen dhe flokët, si dhe për statujën e Taylor Swift, që fansat e quajtën të shëmtuar dhe pa ngjashmëri. Edhe këngëtari Ed Sheeran reagoi publikisht ndaj figurës së tij prej dylli, duke e cilësuar atë si të frikshme.
Muzeu Panoptikum, i hapur që në vitin 1879, strehon mbi 120 figura të famshme nga politika, muzika dhe kinemaja, përfshirë personalitete si Donald Trump, Greta Thunberg dhe Angelina Jolie. Pavarësisht kritikave të vazhdueshme, drejtuesit e muzeut kanë theksuar se statujat prej dylli janë interpretime artistike dhe jo kopje perfekte të personave realë.
Zbulimi i statujës së Princeshës Kate ka rikthyer debatin mbi cilësinë dhe kufijtë e realizmit në muzetë e dyllit, duke treguar se edhe figurat mbretërore nuk janë të imunizuara ndaj kritikave dhe humorit të publikut.
