Pas lajmit për paraqitjen e Belinda Ballukut në SPAK, shumë redaksi dhe figura publike që prej vitesh kishin përfituar nga fushatat e saj të bujshme mediatike, po kalojnë një ditë të pazakontë heshtjeje.
Lajmi se zëvendëskryeministrja Belinda Balluku është thirrur nga Prokuroria e Posaçme ka shkaktuar një efekt domino në mediat shqiptare. Nga studiot televizive e deri te faqet satirike, atmosfera e ditës ka ndryshuar rrënjësisht. Portale që deri dje lavdëronin çdo projekt të saj, sot janë mbyllur në heshtje, ndërsa disa prej tyre kanë pezulluar publikimet e zakonshme.
Për shumë vite, një pjesë e madhe e skenës mediatike ishte kthyer në përçues të narrativës së suksesit të Ballukut, nga inaugurimet simbolike e deri te projektet e reklamave shtetërore. Me fondet e institucioneve të saj, reklamat, sponsorizimet dhe kontratat për “shërbime komunikimi” ishin kthyer në burim të qëndrueshëm për portale, televizione dhe influencerë në rrjete sociale.
Burime brenda disa redaksive pranojnë në mënyrë joformale se mungesa e këtyre buxheteve ka krijuar tensione të mëdha financiare. “Mjafton një hetim për të ndalur qarkullimin e fondeve, dhe menjëherë sheh kush jetonte nga propaganda”, shprehet një gazetar anonim.
Në Tiranë, shumë e quajnë këtë situatë “efekti domino” i një sistemi që për vite e ndërthurte politikën me mediat përmes marrëdhënieve ekonomike. Ky model, i ndërtuar fillimisht nga bashkia e Tiranës dhe më pas i përsosur nga Balluku në nivel qendror, kishte krijuar një rrjet të gjerë varësie financiare ndaj pushtetit.
Tani, me SPAK që zgjeron hetimet, pyetja që qarkullon nëpër redaksi është e thjeshtë: kush do ta financojë propagandën e radhës? Sepse nëse kjo praktikë bie bashkë me figurat që e ushqyen, shumë media do të përballen për herë të parë me realitetin e një tregu të lirë dhe të pavarur. Dhe për disa, kjo është më e frikshme se çdo hetim.
