
Një biografi e re ringjall thashethemet për lidhjen e fshehtë dhe marrëdhënien sadomasokiste mes dy ikonave të mëdha të kinemasë amerikane.
Një nga historitë më intriguese dhe më të ndaluara të Hollywood të viteve ’50, po rikthehet në qendër të debatit publik. Një biografi e re, e titulluar “James Dean: E nesërmja që s’vjen kurrë”, e autorëve Darwin Porter dhe Danforth Prince, zbardh një kapitull të fshehtë mbi një marrëdhënie të dyshuar intime mes dy legjendave të ekranit: Marlon Brando dhe James Dean.
Sipas librit, Brando dhe Dean, që shënuan epokë me filmat e tyre të pavdekshëm “The Wild One” dhe “À l’Est d’Eden”, kishin një raport të pazakontë dhe të ngarkuar emocionalisht, ku Brando paraqitej si figura dominues dhe Dean si i varuri emocionalisht, i përulur deri në obsesion.
Dëshmitë e mbledhura nga autorët, të mbështetura në rrëfime të miqve të afërt dhe bashkëkohësve të tyre, përshkruajnë një lidhje që kalonte përtej miqësisë artistike.Roger Brackett, një nga dëshmitarët e fundit të asaj periudhe, kujton:
“James qëndronte net të tëra nën dritaren e Marlon Brando, duke pritur që drita të fikej… vetëm për të ndier afërsinë me të.”
Megjithëse Marlon Brando e mohoi gjithçka në kujtimet e tij “Këngët që më mësoi nëna ime” , biografia e re kthen sërish vëmendjen te ky kapitull i errët i jetës së yjeve që sfiduan kufijtë e kohës së tyre.
Autorët theksojnë se kjo marrëdhënie e ndërlikuar ndikoi ndjeshëm në personalitetin e brishtë të James Dean, i cili do të humbiste jetën tragjikisht në një aksident automobilistik në moshën 24-vjeçare, duke u bërë simbol i përjetshëm i rebelimit dhe pasionit të shuar herët.
Botimi ka shkaktuar debat të gjerë në qarqet e kinemasë amerikane. Disa e konsiderojnë spekulativ, të tjerë e quajnë një rrëfim të guximshëm për realitetin e fshehur të yjeve, që jetuan midis ndalimit, dëshirës dhe artit.